Meningslös sak.

AVSLUTA MENINGEN :
1. Jag har insett att min senaste kyss...
var för snart en vecka sen.
2. Jag lyssnar på... Staind - All I want just nu.
3. Jag pratar... inte så mycket - Sjuk!
4. Jag tycker om... att shoppa underkläder.
5. Min bästa vän(ner) är... Linda, Kim, Frida och Peter.
6. Min första riktiga kyss... Var med fel kille.
8. Jag avskyr när folk frågar/säger... påpekar att jag är "för" smal hela tiden.
9. Kärleken är... något jag gärna undviker.
10. Jag borde... inte göra sånt här.
11. Du gillar att... göra saker som inte tillhör vardagen, exempel resa.
12. Jag kommer alltid att... vara lite halv galen.
13. Jag är hemligt förälskad i... ingen, varför skulle jag vara hemligt förälskad i någon?!
14. Sist jag grät var... När jag tittade på The Notebook, med Linda.
15. Min mobiltelefon är... livsviktig för mig, även om den har en hemsk rosa färg.
16. När jag vaknar på morgonen... vill jag ha någon liggande bredvid mig.
17. Innan jag går och lägger mig... borstar jag tänderna och säger god natt till alla.
18. Just nu tänker jag på... att jag inte komma att kunna rida Harry idag.
19. Bebisar är... ett stort ansvar men också väldigt söta.
20. Idag har jag... latat mig framför tvn.
21. I kväll ska jag... träffa Harrys ägare.

22. I morgon kommer jag... att gå i skolan och träffa min syster, om jag blir frisk.

23. Jag vill verkligen... åka till Montana snart.






                                                                                                                                                                        
















Kommentarer
Postat av: Linda

=D Jag känner mig hedrad att du skrev mitt namn först.



Haha, har du inte gråtit sedan The Notebook?

2008-09-11 @ 21:48:04
URL: http://ineverlogin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0