Nu i helgen.

Jag vet, jag vet, jag har inte skrivigt här på ett tag nu, anledningen är att jag inte har haft tid. Men lugn, nu blir det uppdateringar, vet ni.

I helgen hände en hel del. I fredags efter skolan gick jag först själv i stan för att sen träffa Kim. Äntligen köpte jag också en vinterjacka, halleluja!

På lördagen åkte jag till stallet, men inte för att rida, (även om jag också fick göra det) utan för att bli fotad för ett nytt ridmärke som ska lanseras nu i oktober. "Three Crown Horseline", som märket heter säljer ridhjälmar, ridbyxor, jackor och hästtillbehör som; täcke, träns, grimmor och vojlockar mm.

Efter det var det bara hem och duscha, hoppa i klänningen, för att sen åka på min systers 30års fest i Kävlinge. Väl där åt vi, en del drack, (för mycket!) snurrade runder och spyde.



Jag och Kim fick höra saker som:
 "Nykära"

"Ska ni kolla på det där, eller ni är för upptagna med att kolla på varandra?"

"Det är hon där, hon som får konstgjordaning." ( Jag och kim kysstes bara^^)

Sen på söndagen latade vi oss hela dagen, kvällen och natten. Ingen är så aktiv som vi, haha.

Nu ska jag till stan och köpa en present till mamma, hon fyller år idag.



Vad gjorde du i helgen?


Ha en bra dag
// Vickoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0