Sex and the city.

På måndag blir det bio med Peter, också känd som Ängeln.

Vi ska se Sex and the city, svårt att gissa jag vet, rubriken var klurig, haha.
 Innan bion blir det att gå på stan och jag ska kolla på underkläder, bara för att reta min lilla Ängel.
Och såklart skjortor, har jag berättat att jag älskar skjortor? Det finns inget snyggare än en snygg kille i skjorta, undantaget är när brats har dem på sig.

Nej, men det ska bli jätte kul, jag ska låsas att Ängeln är gay. Jag har alltid velat ha en gaykompis, snälla säg att jag inte är den ända?

Nej, jag tror min säng ropade på mig nu. Måste gå. // Osten


 



Grrr en het Orlando och en snygg skjorta, kan det bli mycket bättre?
You tell me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0