Jag lever!

Jag är medveten om att det inte har varit så mycket uppdaterat de senaste dagarna.
Skolan, Kim och min lata sida har distraherat mig lite.

Skolan började i torsdags, en ganska meningslös dag egentligen, vi fick varken schema eller mobba 1:orna. Fast det var kul att träffa alla - Shit, vad en del har förändrats. Efter det stack jag till P&B och kollade hur allt såg ut efter inbrottet, det var inte lika intressant som det låter.
 
Fredagen var betydligt roligare, efter en förläsning med vår konstiga företagsekonomi lärare och lunch (jag har förresten slutat äta vegetarisk mat på CC-house) stod skattjakt på schemat. (Det var meningen att vi skulle lära känna 1:orna) Vi hade fått en sjuk lista på saker fixa fram, saker som: 1 kokt ägg, en bild på en glad pensionär, ett björnbär, fyra levande spindlar mm. Jag fick äran att flörta fram två blommor av en bra mycket äldre man på torget, haha. 

Sen på kvällen kom Kim hit för att försöka bli lite onykter. Vi hade kul, fast vi inte gjorde så mycket. Lata som vi var höll vi oss för det mesta i sängen,(Här kommer alla misstolka, men det bjuder jag på.) där vi kollade på film och krängde popcorn, kittlade sönder varandra och bara myste.  

Lördagen var ganska mysig, vi låg i sängen till långt in på eftermiddagen, och gick bara upp för att gå ut med Flinga och titta på formel 1 vid ett tillfälle. Sen på kvällen körde vi Kim till tåget, efter det bar det av till farmor och farfar.  Jag kan stolt säga att jag höll mig vaken hela tiden och gick ut med Flinga vid två tillfälle.

Så ja, nu söndag och stallet står på To-Do listan, annars ska jag göra vad jag gör bäst (Lata mig) och fota med min nya kamera.


 


(Kvaliteten på kameran kunde ju ha varit bättre. Men man klagar inte när man får en helt ny kamera utan att ha tjata sig till en.)

Ha det bra // Osten

Kommentarer
Postat av: Fridaa

vilken peruk körde hon på ;)? haha

2008-08-24 @ 22:14:27
Postat av: Vickoo

Svar: haha, jag vet nog att du tycker om min farmors peruk, fast den är ganska het, så jag klandrar dig inte. ;P

2008-08-24 @ 22:23:37
URL: http://omtycktnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0