Home again!

Då var man hemma från Halland igen, sen att jag kan hem i fredags (1/8 skrev fel datum i föra inlägget) och inte idag hör inte hit. Jag ville faktiskt uppdatera tidigare, men jag har fortfarande inte fått bilderna från Kim. Lyckades dock få tag på två bilder ändå, på underbara Wilmer.

Det var en underbar vecka, jag lärde mig massor, fast Wilmer var allt utom lättriden. Så vad gjorde vi då?

Vi red två pass per dag, som innehöll: 
* Dressyr/dressyrprogram (Fick rida lätt C1 på min galning ;D) 
* Markarbete/hoppning
* Terräng. 
Allt var verkligen jätte kul, jag hoppade 1 meter för första gången, på ett terräng hinder!  

Wilmer, hästen på bilderna, var hästen jag red i Halland. Bilden på där han har en orange grimma är ny, från ridlägret och den andra gammal.

Namn: Wilmer X (Wilmer)
Ras:                 Halvblod
Kön:                 Valack
Ålder:               född 1996
Mankhöjd:      166 cm
Färg:                Fux
Tecken:           strbls, vt kotl vb, vt flknr vf, vt öktl vb, vt krnr hf
Bernstein
Wallentina
-                        Hertigen
Utbildning:     110 hopp, LB dressyr.
Övrigt:              Snäll, ganska pigg. Används även som Voltigehäst.



(bilderna är i ganska dålig kvalitet, jag var tvungen att ta de med print screen)



I will share more of our magical events later on, probably next week.  Because my looser (the camera owner) are going on vacation tomorrow.

I will go back to my garden now, try not too miss me.
// Vickoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0