Something Old, Something New, Something Borrowed and Something Blue?

Nej, jag planerar inte att gifta mig, verkligen inte. Bara tanken på det får mig att rysa. Utan jag letar efter förändring, något nytt. Det känns som vi har dykt långt ner i vardagen och fastat. - I need Change!  Har börjat göra lite små förändringar själv.  
Exempel: Börjat rida med dressyrsadel och ett vanligt tränsbet. (Harry saknar sitt hackmore mer än mig, om det nu är möjligt.) Det går väl sådär..

Nu funderar jag på en ny frisyr. Sen blir man blond igen i november också, om allt går som planerat.    



Den här är snygg, vet dock inte om jag kommer passa i den.
 
Vad tycker ni? Tänker skriva som en modeblogg nu, haha. 

Hiss eller diss?  

Kommentarer
Postat av: Linda

Om hon passar i den kommer du också göra det, ni är sjukt lika! Fast jag kan säga att det är lite jobbigt att underhålla en lugg. Man måste platta den varje dag om man har ditt och mitt hår.

2008-09-23 @ 16:33:27
URL: http://ineverlogin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0