Shopping!

Efter skolan idag blev det shopping med Linda.

Köpte följande:

1 Shampoo Björn Axèn (95kr Åhlens)
1 Conditoner Björn Axèn (110kr Åhlens)

1 par Vinterskor Sthlm DG (499kr Åhlens)  

Färgpennor Sense (35kr Åhlens)
- Köp till Jessica, min systers dotter.

Målarbok (20kr Tiger)
Tuschpennor (10kr Tiger)
-Också de till Jessica.  

Tennfärgat hjärta ( 24,50kr Panduro Hobby)
Syntetläderband (19,50 Panduro Hobby)
 - En blivande present...


Jag provande också massor av olika mössor, men lyckandes inte hitta Mr Right. Man kan inte ta vad som helst, det är ju faktiskt en ära att få hålla mitt huvud varmt om vintern, haha.  

Bjuder antagligen på lite bilder imorgon, på mina skor och sådär.


V
I
C
K
O
O


"Sparande är en väldigt god sak. Särskilt när ens föräldrar gjort det åt en
."
Winston Churchill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0