Gården del 3


Vi kom ut! 
Kim hade fått upp dörren bredvid och hade lugnt stått och kollat medans jag stod och kämpade.
 Är han inte för söt. *Host*


Väl inne på innergården hittade vi en igenväxt brunn.


Här har ni mig utanför snickarboden. Jag var inte alls intresserad av att bli fotad, om det förklarar mitt fina ansiktsuttryck, haha.


Hittade en hel del coola saker väl inne i snickarboden.


Verktygen används varje dag, tror ni inte.


I vedboden hittade vi en toalett i trä.


Och med den bilden väljer jag att avsluta detta inlägg.

Visst ja, höll på att glömma bort att berätta att vi var tvungna att hoppa ner från en två meter hög genomrutten träport.
Och ni vet ju alla hur bra höjder och jag går ihop.
Inte kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0