Skåne igen.

Back!

Okej, kanske inte helt sant. Jag kom faktiskt hem i fredags kväll men har varit för lat för att skriva. För ja, jag är inte det mest aktiva personen, haha.

Småland var underbart. Jag och Angelica (också känd som Jelly) hade jätte kul i stugan. Vi spenderade mycket tid vid tvn. Där åts mer godis och chips än jag någonsin har käkat på en vecka förut. Sen brukade vi gå våra vanliga runda, Persmåla runt. (3km) Och såklart klappade vi alla hästar runt omkring. Vi hade tre favorithästar som vi döpte till: Domino, Triangeln (han var triangelmärkt) och sen den tredje hästen, som kommer jag inte ihåg vad den hette, så den får döpas till Jelly's Horse, haha. 

På torsdagen åkte vi till Kalmar och shoppade. Där köpte jag två par shorts. Ett par puma shorts, som jag ska ha när jag sommarjobbar och ett par shorts som är för korta för att visa sig ute med. Och sen köpte jag också ett äckligt hundben till min älskade Flinga. Sen körde vi över bron till Öland en runda och tittade på naturen. Jätte Mysigt.

Jag bjuder på lite bilder på shortsen imorgon. Sen bilder på hela Smålands resan kommer om ca en vecka. 

Nu ska jag försöka sova. 

Sov gott // Osten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0