Uppe med tuppen.

Godmorgon.

Idag blev det att gå upp tidigt, barnpassning står på schemat. Jag ska passa Idali & Emrik några timmar fram till kl12. Sen blir det en liten skogstur på Kiddan, Hans häst. Snacka om att det var länge sen jag red honom. Så det ska bli jättekul att rida Hans enorma häst. Han är 175cm i mankhöjd, han ni tänka er att ramla av honom? Jag har haft oturen att göra det två gånger, båda gångerna har han skenat. Men sen så rider jag ganska galet också, enligt Charlotte, barnens mamma. Ja, jag är verkligen ingen dressyrryttare, haha. 

Nej, nu måste jag göra mig i ordning. Men jag uppdaterar antagligen mer ikväll innan jag sticker till min älskade Kim. 

Ha det bra 
//Vickoo     


Jag bjuder på en söt grisbild. ;D


Kommentarer
Postat av: Egoina

haha söt bild

2008-06-30 @ 08:51:20
URL: http://egoina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0