Update

Jag skrev i mitt förra inlägg att jag skulle uppdatera, så då får jag väl ta och göra det också. Fast jag inte orkar, jag är helt slut. Det var meningen att jag skulle jobba i 5 timmar, men det blev 9 timmar istället. Jag orkar inte beskriva min dag, så trött är jag.  

Det finns en speciell kille i mina tankar väldigt ofta nu, och jag börjar tro att man har gått och blivigt förälskad. Jag kan inte förstå det, vi känner knappt varandra, men ändå känns det som jag vill vara i hans närvaro hela tiden.
Jag vet, jag säger jämt och ständigt att jag inte vill ha någon kille, men kanske är det annorlunda den här gången.   



Det sägs att en bild säger mer än tusen ord. Höhö!

Sakna mig. // Vicki



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0