Det borde vara förbjudet att vara...

uppe såhär tidigt.

Ja, nu sitter jag här igen, klockan slog precis halv 9 och jag har redan varit uppe i en halvtimme. Kill me somebody.
Jag ska åka till älskade syster och spela ett hel skumt dataspel.


Igår åkte mina föräldrar och familjen Hällevall till Tyskland för att campa. Det var meningen att jag skulle följa med, men jag vägrade, vi skulle sova i TÄLT. Vi campade i Danmark förra året och det var hemskt, jag fick över 35 myggbett. Jag sa "aldrig mer" då och jag håller fast vid mitt beslut.

Så istället för att åka till Tyskland, hängde jag med till stallet, till söta lilla Harry med min inte så nya granne, Sanna. Tänk Sanna och hennes pojkvän Jonas, har bott här i över ett år, och vi har precis lärt känna varandra. Efter stallet åkte jag hem och duschade för att sen gå till mina nya favorit grannar och titta på Hot Shots och mysa. Flinga hängde med och lekte med deras hund, Alma.


Någon annan som tittade på Hot Shots förresten?


 Måste gå, ha det bra. // Vicki  

Uppdaterar om vad spelat heter sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0