Denna känsla.

Den här dagen började dåligt, jag vaknade mitt i natten i tro om att det var morgon och att jag skulle upp och duscha innan jobbet. Jag kände ett lätt illamående men ignorerade det och fortsatte att duscha, konstigt nog ganska pigg och vaken. Kommer ut från badrummet och upptäcker att det fortfarande är mörkt, tittar på klockan och ser att den bara är halv 3. Men vad väckte mig då? Det var inte alarmet på min mobil, utan min "mat klocka". Det är så att jag slarvar väldigt mycket med att äta nu på sommaren och antagligen har jag slarvar för mycket på sistone, så min kropp har börjat säga ifrån. Så det var bara att äta och sen gå och lägga mig igen. 

 Några timmar senare på jobbet var det hel galet. Jag var as trött, mådde illa och var allmänt sur. Vi hade alldeles för mycket jobb och för lite arbetskraft. Alla var sura och dryga, så jag fick lust att skrika något elakt.  Efter ca 10 timmars arbete fick jag äntligen komma hem. (Från 07.30 - 17.30) Jippi!

Inte för att jag var hemma så länge, direkt när jag kom hem byta jag om till ridkläder, sen åkte jag och Sanna till stallet. Vi tog en ganska lång tur i skogen och lätt hästarna (Flash Harry och Hjärtat) få galoppera så snabbt de ville. Jag har aldrig ridigt så fort i hela mitt liv, vilken känsla asså, den går inte att beskriva.


Den måste upplevas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0