Sammanfattning av helgen!

Torsdagen började med en shoppingtur med Linda på Center Syd. Dagen flöt på ganska normalt, tills vi kom in på New Yorker. Väl i kassan försöker den ovanligt nervösa kassören sätta Lindas mattekunskaper på prov, och det gick som väntat inte så bra. Linda försökte skämta bort det, vilket resulterade i ett nervöst skratt från kassören som började fumla med pengarna. När det väl var min tur att betala, blev det knappast bättre, fast det är en annan historia.

På fredagen stod också shopping på schemat, med Kim den här gången. Vi höll till på Nova Lund några timmar, då jag bland annat fick Kim att agera modell, på den fulaste skjorta du kan tänka dig. Sen försökte jag skrämma livet av honom när jag skulle prova underkläder, stackaren är inte van vid lättklädda tjejer, och flydde från butiken, haha. Sen åkte vi vidare till Höör, där jag träffade Fluff, som tyckte om att dregla på mina byxor.

För lite sömn resulterade i att jag gick runt som en zombie hela lördagen, tills jag till sist deckade på Lindas säng, medans Linda nördade sig på datan. På ett mirakulöst sätt fick hon sen liv i mig och vi gick senare på kvällen ut och tog några foton. 



Natten till söndag spederades med hela svenska fotbollslandlaget över mig. (bokstavligt talat.)

 Morgonen därpå var jag helt över dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0