Pannkakstävling...

och en ganska misslyckad sådan. Jag övertalade lilla mamma att göra pannkakor till mig, lyxfrukost.

Ny stekta pannkakor, svindyr lönnsirap, grädde och jordgubbssylt - Mums!

Som ni kanske förstår var det evigheter sen jag åt pannkakor, man hade helt glömt hur mättande de var.

"Jag tänkter äta minst fyra pannkakor, och sen kanske pressa ner en femte."

Min älskade ängel har höga tankar om mig:


Peter. säger (12:03):

Men hur orkade du göra pannkakor på morgonen?

Peter. säger (12:03):
Det går inte ihop, du är min lata vicko ju^^
(han har fortfarande inte lärt sig att det är två "o" i Vickoo)
Vickoo! (#) Pannkakstävling ;P säger (12:03):
Det är det man har sin älskade mamma till.^^
Peter. säger (12:03):
Hahahahaha Omg du är lat!
Vickoo! (#) Pannkakstävling ;P säger: (12:03)
Jag har aldrig påstått något annat. :P



(bild lånad från Recept.nu)



Och visst ja, jag åt två pannkakor. Men oroa er inte, man tar igen det ikväll "Chef La Vickoo" ska laga middag idag. Det blir gourmé mat - Korv stroganoff, haha.

Uppdate:

Här är min söta tallrik.





"Sexy man(food), sexy man(food) eating like a sexy Vickoo can" ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0