Det är väl sånt som gör en unik?

Människor som betyder mycket för mig brukar alla få en låt som påminner mig om den personen. Det kan bli ganska komiskt ibland, då jag omedvetet väljer låt efter person.

Exempel:



Den här låten påminner mig om Pontus, min tränare. Han har frågat vid flera tillfällen vilken "hans låt" är, men jag kommer alltid med dåliga ursäkter för att inte berätta.

Någon som har förståelse för att jag inte för att jag inte vill berätta? haha

Som tur vet jag att Pontus aldrig kommer att läsa min blogg, och skulle han göra det skulle han bara skratta.





Kommentarer
Postat av: Linda

Är det bara killarna som får låtar? Jag har ju ingen låt.. =(

2008-08-11 @ 17:50:35
URL: http://ineverlogin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0